VårVäder

Det är så härligt att våren har kommit:D Det märks verkligen, man är betydligt gladare och piggare, vilket är toppen! Har legat och stekt i trädgården i några dagar och tyvärr, har det inte gett några synliga resuktat än. Men jag jobbar vidare, jag skall bli "lite" brun till skolavslutningen.
Har idag cyklat upp för den där jäkla backen, hela två gånger, jag vägrar verkligen att cykla "hem" fler gånger i dag, haha:P Det enda jag tänker på är hur snygga och vältränade ben jag kanske kommer att få av den tortyren.
På vägen hem så såg jag en gubbe med två stolar på pakethållarn, och kom då genast att tänka på när agge skulla handla stolar på jysk. Agge skulle hämta tio stolar, när han i kassan frågar " har du stor bil".
Det bästa var att det såg ut som om stolarna på pakethållarn hade leopardtouch, ngt som Agge bara ÄLSKAR:P


seeyyyaa

Kommentarer
Postat av: elin

jag stekte på altanen i fem timmar och det gav resultat ;) har massa saker jag ska berätta för dig så ring mig inom snar framtid,

2008-04-27 @ 16:10:57
Postat av: linn

fin blogg! :)

2008-04-27 @ 19:38:13
URL: http://lindeliee.blogg.se
Postat av: Angelica

Haha! nej, djurmönstrat är ju inte riktigt min style... haha

2008-04-27 @ 20:22:20
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se
Postat av: Li

länge sen nu johanna, saknar dig supermycket!! hoppas allt är bra :)

2008-04-29 @ 23:23:17
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0