Datakaos

Så självklart får vi ngt virus eller liknande och det går inte att gå ut på internet på flera dagar. Men nu e allt som det ska och här skall bloggas. Vart ska jag börja? Hmm, få se, måste tänka efter. Senaste blogginlägget var i måndags, så egentligen är det inte alls särskilt länge sedan jag bloggade, däremot känns det som en evighet.
Nu i helgen är det matfestivalen här i Skövde, tror aldrig att jag sett så mkt folk på stan på en och samma gång. Linda, Amanda och jag åkte ner vid halvnio-tiden och då passade Linda och jag på att käka lite "friteradbanan med glass o sirap".
 - RIKTIGT GOTT!
I morgon väntar den nya simgruppen, spännande!

Seeyaaa...

-------------------------------------------------
Dagens:
Edda: Gotland få se i din kalender
Jag: skaffa en egen!
Edda: Men jag ska ju kolla läxorna, bli mer stud ( ngt i den stilen)
Jag: Bullshit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0