Efter ytterligare ...

Efter ytterligare en match i går bar det av till Lundsbrunn och hem till Amanda. :D
Följande morgon, när jag och Amanda satt i köket och käkade frukost, exact kockan 10.48 knackade det på dörren. Det var en Norsk tant i mega blålila klänning. Inte lite läskigt om du frågar mig. Passade därför på att gömma hela mig bakom någonslag lokaltidning. Kort därefter gick tanten iväg, visste inte alls vad hon ville, men läskigt var det.
Vad gör en äldre dam i megaklänning, mitt i Lundsbrunn, en måndagmorgon?

Sedan var det bara att ta bussen hem ( jag vet jag åkte buss) och göra sig i ordning för nästa match.

---------------------------
Dagens bästa kommentar av Linnea ( i syrrans fotbollslag)
- MIn vänsterfot kunde lika gärna sitta bakofram, den e int till ngn nytta i allafall ( ngt sånt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0