Mamma

Dagens blogginlägg vill jag tillägna min Mamma. Tro det eller ej:P
Visst att mamma kan reta gallfeber på mig och att jag kan gå henne riktigt på nerverna, men jag älskar henne i allafall.

Alla som känner min mamma vet att hon simmat konstsim och att hon har ett och annat SM-guld (som nu ligger som asksamlare i våran kakelugn). Vad tror ni hon gjorde när det var konstsim på TV? Jo, själklart stod hon där framför TV:n och kommenterade minsta lilla rörelse som simmarna gjorde. Det var faktikst första gången som jag såg mamma vara helt inne i sporten, eller ska jag säga TV:n. Kanske dags att bli expertkommentator Mamma?
Kort därefter kom en nyvaken lillasyster, mamma hade väckt henne genom att skrika till av glädje när hon såg att det var konstsim på TV, vilket hade gjort att syrran vakat till och inte kunde återgå till sin skönhetssömn.
Hahhaaa...


// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0