Övningskör!

Ja, nu var det dags igen för ÖVNINGSKÖRNINGEN. Denna gång var det tänkt att pappa och Jag skulle ut och köra, men syrran insisterade på att följa med. Detta var ju bara ngt hon inte kunde missa, som hon uttryckte det. Hur som heslt bar det av mot hagenparkeringen uppe på billiningen. Vad tror du inte står där, mitt på parkeringen. En hel jä'vla cirkus, med tält och hela paket och därmed fick jag inse att elefanterna tagit upp min"övningskörningsparkering" som betesmark.
- SUCK.
Istället fick det bli flera varv, flera pinsamma varv i kavteret med start i backe. Jag menar, vem, ja vem låter sin 17-åriga dotter som kört ca 5 ggr köra "start i backe".
Svaret är: - min pappa!
Syrran hade så roligt åt detta, att hon hade ytterst svårt att hålla sig för skratt. Samtidigt som vid nga tillfällen roade sig med att läsa Tintin,  när 13km/h inte var allt för spännande.

--------------------------------------------
Dagens upptäckt: Syrran har blockat mig på MSN. NU ligger hon illa till....

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha det lät ju bra det johanna:p Skulle blivit lite nervös att ha sin syrra i baksätet tror jag. Men det gick säkert bra för dig:) Har faktiskt kört till ljugarn en gång fast stanna innan roma där fick pappa köra;)Det var lite läskigt att köra^^ Saknar dig <33

2008-08-14 @ 16:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0