Humor?

Ja , dåså rapporterar de på nyheterna, att västra götaland beräknas få 100 mm regn idag. 100 mm!! Kul att Stefan hade rätt , och att det nog inte kommer dröja länge tills det har blivit en "naturkatastrof" och svämmat över i våran källare. Med andra ord, monsunen har börjat!
Under dagen har jag därför roat mig med att "möblera" om i mitt rum  (ngt som pappa är väldig förtjust över) bilder finns längre ner.
Jag har oxå haft en givande konversation med morbror på msn:P  Erik e för rolig, och det som e ännu roligare, är att vi e så grymt lika och har samma konstiga humor.

Jag: oj, gick det bra att köra då?

Morbror: jag körde som vanligt 140, jag bryr mig inte om yttre förhållanden

Jag: skräll!!

Morbror: har du hunnit träffa pojkvännen sen du kom hem?

Jag: pojkvän?

Morbror. hockeyspelaren? va hette han? knut knanballe nånting?

Jag: jo, just det. han ja. naj vi gjorde slut förra veckan.Jag tyckte att han inte hade så mkt att komma med
morbror: tungt, ledsen?

Jag: naj, det e nog han som har det jobbigast


              


Kommentarer
Postat av: stina

Haha det var ju kul med din morbror;p Men är det ditt rum på bilderna! Det ser iaf väldigt fint ut;)

2008-08-14 @ 16:31:44
Postat av: Li

Vilket fint och mysigt rum du har johanna! :)

2008-08-20 @ 21:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0