Här e resan

Tillbaka i skövde och Stefan hade rätt om vädret. Det regnar idag oxå.
 Därför går dagens bild till Spännis Stefan

Nu kommer den. Här e mi resa.
Det blev två underbara veckor på Åland, Torsholma, med båtåkande, galna bilturer,lappofestande och sena kvällar. Det har verkilgen varit underbart, och det är alltid lika kul att träffa alla. Och fast det, att man bara ses en gång om året ,känns det som om tiden har stått stilla däremellan. På ett positivt sätt!
Jag kan säga det att jag gjorde ett tappert fösök att köra pappas båt, men misslyckades! Inga kommentarer helt enkelt. Dessutom har jag brutit mot den viktiga fashion crime-regeln. (spana in bilden lite längre ner så förstår du)
Därefter drogs det vidare till Gotland. Dessa dagar var intensiva. Upp ganska tidigt, sena nätter, men SKITSKOJ! Det blev beachen flera av dagarna. Vi hade verkilgen tur med vädret:D Tackar alla för en en vecka supergo vecka!
KOmmer sakna er oerhört mkt, men vi ses snart igen!

 FashionCrime, eller vad säger du Agge?



 Jag oxh syrran:P Stackars mamma, det e dina barn det här de

 Resans snygging "lookalike" av Måns Zelmerlöf, Marcus


 Ajax har blivit kompis med bigben
glass från glassbaren, saffran och dumle

 sara och olivia :D


För fler bilder, spana in bilddagboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0