Dan´ före dopparedan´

Så var det helt plötsligt dan före dopparedan. Längtar lite till imorgon, det måste jag erkänna.
Idag har jag och pappa gjort en favorit i repris. Vi var på stan och letade julklappar till mamma och självklart hamnade vi inne på twilfit, tillsammans med ett gäng andra gubbar i alla åldrar. I år blev det  dock inget köp, vilket gjorde att jag slapp skämas ihjäl i år igen.
Skall snart gå och lägga mig, hoppas nämligen at natten skall gå fort så att man får öppna nga paket.


Önskar därmed alla mina "trogna" läsare en riktig God Jul!

Stora Kramar Johanna


* Hade tänkt att lägga upp bilder på julgranen, men kameran laddade ur. De kmr därför lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0