Ett tag sedan sist

Ber omursäkt att jag på den sista tiden varit en lite lat bloggare.
Jag ska inte skylla ifrån mig och säga att jag inte haft tid. Jag har helt enkelt inte prioriterat mitt bloggande bland läxhögarna och proven.

Har idag varit och klippt mig, så bild kommer senare.
Måste säga att hon som klippte mig var grymt bra och hon gick   3:e året på frisörskolan.

Den här veckan har fått två plus bar för att jag så två snygginagr inom loppet av två dagar. På onsdagen såg jag den snygge handbollsspelaren och i går såg jag matsalssnyggingen på stan. Han har jag nämligen inte sett honom sen i julas.


Ska nu i väg och handla med pappa...

Kommentarer
Postat av: Li

bra att du bloggar igen johanna, det är så kul att följa med i ditt liv :) saknar dig!

2008-03-03 @ 19:46:53
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0