Reklam, frusen kärlek och träningsmaskiner??

Ja, ytterliggare en dag hemma från skolan. Inte orkar jag med så mkt heller.
Det blir mest Tv-tittande och lite datanördigheter, självklart så laggar bilddagboken, men tillbaka till Tv-tittandet.
Jo, det är två saker som jag lagt märke till. Det ena är friends nya reklam. De berör mig jättemkt. Jag blir nästan helt gråtfärdig när jag ser den här killen komma hem från skolan med en massa taskiga och dumma ord. Så en dag kommer han hem med ett "hej".
Det är ju helt sjukt att det finns människor i dagens samhälle som mobbas.
Dest andra jag lagt märke till är reklamen för "frusna män söker kärlek" och tittar man runt på alla andra kanaler finn det liknande program.. Hmmm... Vet inte riktigt vad jag tycker om det än...
Oj, nu höll jag nästan på att glömma den värsta reklamen....
Tv-shop med dess alla träningsmaskiner! Är inte det den absolut värsta reklamen??



.


Kommentarer
Postat av: julia

haha utan tvekan ;)

2008-02-07 @ 18:13:57
URL: http://julea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0