Så likt, så verkligt, OMG, det e mean grils live

Har vid det här laget börjat att pigga på mig. Så jag tyckte att det var perfekt att komma i gång genom att åka till simhallen för att träna simmarna. Kände mig usch, fy och blä. Genomförkyld och allt.
Självklart träffar jag då Kalle i min klass.....
Men å andra sidan  var det ju tur att det var Kalle, jag menar, det kunde ju ha varit någon som jag inte villle träffa.


I allafall mamma var ju också med  till badet och som vanligt blev hon ju lika nyfiken när jag hälsar på någon. Hon har starkt fått för sig att alla killar jag hälsar på är mina hemliga pojkvänner...eller något sånt. Jag kanske överdriver lite, men jaja.


Har idag haft en mkt givande och rolig konversationen på msn med sara och olivia.
Vi chattade alla tre "3", så tekninskt eller hur??
Kände verkligen mean girlsstämningen, nästan som när de  alla pratar i telefon. En riktig live-version med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0