titanic

Dagens engelskalektion tar hem priset för det mest udda hittills...

såhär, i engelskaboken är det ett utdrag ur filmen titanic, med manus och allt!
Det här skulle vi först bara spela upp för oss själva 2 och 2, inget konstigt med det.
Men sedan kom skräcken, kenneth, min engelskalärare säger att jag ska upp och  stå på en bänk och spela Rose inför hela klassen.
Och självklart ska min favvo spela Jack, gissa vem det kan vara .......han retar gallfeber mig...
Det var sjukt ....
Kenneth lyckas alltid att få mig att göra så annorlunda och konstiga saker... 

Kommentarer
Postat av: Li

hehe, jag tyckte det lät som en ganska rolig engelskalektion.. :D

2008-02-20 @ 19:59:38
URL: http://liberglund.blogg.se
Postat av: Li

dags för lite mer uppdatering johanna? ;) :D

2008-02-27 @ 10:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0