Kris

Har du någon gång sett den där snyggingen? Han som man typ bara ser en gång eller så, och inte vet namnet på.
Det får förbli så, tänker man.
Helt plötsligt ser man han jämt, på ett och samma ställe (matsalen). Du vet forfarande inte vem det är, vad han heter eller vilken linje han går.
Men du vet "vem" det är.....

Är inte det störande, jag menar. Om man ser någon nästan varje dag, måste man ju vet vad han heter. Eller ska han få heta snyggingen for the rest of time??
Det är en kris enligt mig, jag menar ( mitt nya favvo uttryck) ettan på rankinglistan över de snyggaste killarna kan ju inte bara heta "snyggingen" eller han i matsalen, eller varför inte namnlös. Då missar man ju hela poängen med det roliga.
Visst att jag kan lusläsa skolkatlogen, vilket skulle ta x antal timmar, med tanke på att alla treor är utklädda.
Naj, kris, helt enkelt.
Omg, kände att det blev kanske lite väl mycket, men varför inte??

Äntligen helg i allafall!


Har egentiligen lite läxor att göra men orka en fredag?? Nej, tror inte det.

Kommentarer
Postat av: louise

jasså, så du har hittat en annan snygging nu? :)
puss

2008-01-26 @ 17:41:21
URL: http://louiseda.blogg.se
Postat av: louise

ååhh, vem är dutten då? :) inte AL? nån annan kanske? :P
när hände detta?
kram

2008-01-28 @ 17:53:42
URL: http://louiseda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0