PilatesBoll

Sitter här i köket och har precis läst klar artikeln som Sara skickade till mig. Jag måste säga det att det var fakiskt lite kul att läsa om gamla klasskompisar. Det är svårt att tänka sig att de bor i grannlandskapet östergötland nu.
De verkar gå bra för dem, Anton och Håkis.

Här i Skövde och i klass ID1b har det varit gympa för fullt, med både medicinboll och pilatesboll.
Övningarna med pilatesbolen var skitkul, antar starkt att vi såg lika roliga ut:P
Vi låg där på golvet och gjorde alla möjliga övningar.

Ska försöka att ta mig i kragen och skiva någara jobbansökninar, sen väntar träning på Arenan, bål, mage rygg och lite spinning på det...

JO, just det ja.....Nedräkningen har börjat!

Kommentarer
Postat av: Li

det är så kul att läsa din blogg johanna, och få lite update om ditt liv! :)

2008-01-30 @ 23:18:40
URL: http://liberglund.blogg.se
Postat av: Anonym

Jobbansökningar till vad? SPINNING? Hur seriös har du blivit då? :) Jo jag vet Daniel är fortfarande lika underlig! Ha det bra vi saknar dig här hemme. KRAM!

2008-02-06 @ 21:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0