Reta gallfeber

Dags att börja blogga igen! Nu har lugnet lagt sig (men bara för tillfället).
Här kommer en kort sammanfattning på det som hänt sedan 08.51

Edvin retade gallfeber på mig i går på matte
 (jag tror jag gjorde tre tal) och när jag kom hem och  berättade det för Maria sa hon ngt som jag inte skriver........... Sedan började hon att dansa i köket och hoppa baklänges fram och tillbaka, samtidigt som hon sjöng Hallelujja Momnet!
 
Idag onsdag, en bra dag i vårt mördarschema.
Gympa är lätt skojjigast om jag säger så.....
Men till dagens kanske mest , vad ska jag säga..aja, men i allfall.
Vi spelade parfotboll på gympan ( man ska hålla varndra i hand) och .......
Nej orkar inte skriva mer....
see ya

Kommentarer
Postat av: Li

hur är det med dig johanna? :) saknar dig!!!!!!

2008-01-23 @ 19:22:17
URL: http://liberglund.blogg.se
Postat av: louise

haha, parfotboll! herregud, det fick vi också göra en gång xD vem fick du hålla i handen? :)
puss

2008-01-26 @ 17:40:55
URL: http://louiseda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0