Uppdatering, den vilsna helgen

Japp, så var det måndag igen!
Lika kul som alltid att stiga upp och  veta att man har en ny skolvecka framför sig, med prov och allt vad en ny vecka kan innehålla.
Har engelska prov på onsag, längtar sådär lagom.
Har idag simtränat U-gruppen ,helt själv, Sofie var sjuk och My slutade sent.
Det gick överförväntan, simmarna var jätteduktiga.
,

Annars har väl måndagen varit som vanligt, nej vänta lite nu. Edda retade mig inte lika mkt som han brukar göra. Han måste a fått ett slag i huvudet eller nått??
Idag var det ganska milt. Han var helt övertygad att jag hade ett sugmärke på halsenför att jag hade en scarf på mig....
Jag säger bara det, det  är ju lätt att göra ett sugmärke på sig själv på halsen...eller?? hahah..


Nu ska jag skriva det som jag egentligen hade tänkt skriva från början.
Jo, i fredags var jag bara lite lätt ute och cyklade. Jag hade varit på vårdcentralen och jag antar att jag var någonstans på Norrmalm (jag är inte helt Säker, men jag tror det). I allafall, ajg visste inte var jag var,  helt borta liksom när jag får syn på en Blå IFK Skövde väska och inte vems väska som helst heller. Det är Jonas i min klass som kommer cyklande. Jag drog då slutsatsen att väskan bara kunde betyda en sak:
- Han är på väg mot Arenan eller Idrottshallen. Så jag tog följe lite diskret sådär.

Så jag får väl tacka Jonas fr att jag hittade rätt!
TACK JONAS!


I lördags var det PartParty hos Clara görtrevlig!!:D
Trodde starkt att hon skulle säga upp bekantskapen efter presenten, men så blev det inte.
Tack Clara för en trevlig kväll.
Ska försöka ladda upp bilderna....

Måste plugga...ses

Kommentarer
Postat av: Vendela

Ha en bra vecka!

2008-01-28 @ 20:13:54
URL: http://www.venziii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0