Hemma

Ja, då var man hemma igen, efter sisådär tre och en halv vecka. Helt sjukt kul har jag haft! Därför borde jag (vilket jag också vill, men inte riktigt orkar idag) blogga och lägga upp bilder från min fantaskika resa.
Däremot kan jag berätta att jag idag varit på Liseberg me Elin och Josse.
- Tack tjejer  för en fantastiskt GRYMT SJUKT KUL dag!
Tror starkt att jag åkt det mesta och skrikit mig lite smått hes, vilket har gjort att jag fått lite smått fjollig röst. Nu låter jag som katten i kejsarns nya stil :
"- E det här min röst? Nåväl.." Och på köpet, som att det inte räckte med att maria retade mig, för min nya röst,  Ajax  började skälla och freakade ur totalt, bara för att han inte kände igen min ljuva stämma.
Inte blev det hela bättre av att jag dragit på mig en liten förkylning.


Jag borde nog gå och lägga mig nu (00:13)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0