Utan mig

Äntligen säger jag bara!! Äntligen en solig dag, det var på tiden det:D 
Låg och pressade som en galning idag helt ovetande om att syrran och pappa  drog till Grönsakshuset  (och hälsade på Amanda) utan mig, TASKIGT! Usch vad lack jag blev! Därför lägger jag ut den här bilden, kolla noga och visst stämmer uttrycket: Sådan husse, sådan hund:P

                 

Tackar alla trogna läsare med att berätta att totalt tio personer varit inne och besökt min blogg under gårdagen, tack för det!
Stora kramar Johanna<3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha! Första var ju klockren! Och andra var ju såå söjt! Kram

2008-07-03 @ 18:35:13
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0