Lätt hysterisk

Sitter här med en hysterisk lillsyster, jag betonar extra starkt hysteriskt, för att hon har nu freaked out, och oroar sig därmed för att jag ska bli utan baldejt till studentbalen i 3:an. Inte lite mysko, med tanke på att det e två, jag betonar (hemnskt mkt jag betonar, måste nog var mitt nya favvouttryck) 2 år kvar. Jag frågade henne därför om hon var rädd att jag skulle bli utan baldejt, vilket hon svarade med: Det gäller att vara ute i god tid, så att du inte blir utan. Hur ska jag tolka det? Hmm.. Hon e iallfall bara för go, och helt enkelt bäst!
Kom och tänka på en grej jag och Lintan prata om, vad heter giraffens fötter egentligen??


Kommentera och säg vad du tror...

// Johanna






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0