bad update

....det e det rätta ordet, bad update. Jag måste skärpa mig!
Iallafall, här kommer det som de flesta skulle vika sig dubbla av skratt av...
Minns ni inlägget om de fasttejpade cykarna??
Nu är det så att jag och Clara råkade göra en liten miss......Vi tejpade inte fast rätt cykel. Jo, jag vet ,det var inte rätt cykel, pinsamt, pinsamt!! Hela våran plan sprack!

Ihelgen var jag, Amanda, Linda, Elin och Anna å spelade fotbollsgolf i Lundsbrunn, riktigt skoj:D
Sedan bar det av hem till Amanda.... Tittade sedan på skräckfilm och jag skrek som en liten gris, vilket nu bidragit till att jag har lite svårt att sova.....:P

Idag har varit en skruvade dag. Först vann jagoch Clara godis på svenskan och sedan spenderades det flera "timmar" på Ip i väntan på specialidrotten. Den väntan bestod mest av vattenkrig:P


Kommentarer
Postat av: karro

haft en bra dag? :D
kram

2008-06-03 @ 22:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0