And U think it is over


Sitter här och försöker förstå att det är sommarlov. Det är helt sjukt vad tiden går fort, det insåg jag igår när jag satt där i soffan med mina fantastiskt fina älgknutar i håret.
Helt slut i kroppen var jag igår kväll eften den förbannade kanotpaddlingen:P men kul var det. Det var helt sjukt, riktigt skoj. Jag måste ha sett helt galen ut och stackars Clara, med tanke på hur jag skrek när vi närmade oss träd och grenar. Självklart blåste det upp till storm när vi är på öppen sjö, det är bara så typiskt . Jag var ganska, jag betonar ganska, nära att drabbas av panik.  Klass ID1b är bara så Bäst, gud vad jag kommer att sakna dem!


 3:orna splar fotboll, spana in bakgrunden där Clara blir nerbrottad av Edda
 Edda sprutar vatten på Clara
 skolavslutnigsdags
 nästan alla tjejer och några av killarna

Du tror att du vunnit och tagit hem segern,
 men sanningen är den, att spelet är långt i från slut, det har precis bara börjat.........

Kommentarer
Postat av: otto

du behöver inte sakna mig iallfall för jag har massa planer för oss i sommar GTL :)))

2008-06-13 @ 14:54:51
Postat av: Petter

Jag känner mig redan så mkt tryggare:P

2008-06-17 @ 22:15:16
URL: http://hannahpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0