Helt slut

... det e precis vad jag e. Tror att jag skulle kunna somna sittande, om det inte var för att jag kände ett riktigt stort behov av att blogga. Fotbollsskolan är nu slut, vilket är lite trist. Tjejerna som jag och Sofie har tränat, är supergoa tjejer allihopa.

Efter fotbollsskolan var det bara hem och käka som gällde för att sedan bege sig "far away" till Falköping, för att spela match. Vi vann med 4-0, vilket jag kort och gott sammanfattar JIPPIII!!!

Imorgon bär det av ut till Amanda I lundsbrunn för att fira midsommar. Det skall bli riktigt skoj, ser verkligen fram emot det:D

Här är några bilder från " fotbollskolan"

 Skövde Aik- killarna kör myspys i soffan:P

 Tydligen hade de bästa spelarna de bästa ledarna:



Glad Midsommar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0