Inte helt fel

Jag erkänner, jag e uttråkad! Och med tanke på att jag uppdaterade bloggen för mindre än 10 timmar sen, vilket tydligt visar på, att jag inom en snar framtid, måste hitta på ngt innan jag avlider av tristesssss.....
Jag blev väckt av Ajax och vaknade helt på fel sida, men ändrade mig ganska snabbt när jag fick veta att jag kan ha fått sommarjobb. Jobbet gäller "simlärare i Ålandsskärgård",  vad ska man säga?? Vänta och se helt enkelt.
Jag insåg i morse, när pappa tvingade mig att går ut och bromsa bilen för att kolla om lyserna fungerar,(dessutom iförd minishorts. Stackars grannar.) att jag måste ta tag i det där med körkortet, annars kommer det ju aldrig att bli av. Så, varför inte plugga lite teori idag?? 



----------------------------------------------------------------

- Jag överreagerar aldrig. Jag är hur lung som helst, ingen panik här inte.Jag hispar aldrig eller freakar out.
- OMG!
---------------------------------------------------------------- (Du fattar vad jag menar, du känner mig:P)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ännu fler söta små barn att umgås med! Va kul! :)Saknar dig med! Kram

2008-06-26 @ 12:12:04
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tackade du nej? Jaja, du kanske är upptagen med att utforska den åländska skogen....

2008-06-26 @ 22:07:37
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0