Paddla?

I morgon skall vi ut och paddla, och som grädden på moset ska vi tälta oxå. Det kan inte bli bättre.. eller??
Jag och Clara har varit och handlat mat till "kanotlaget" som består av mig, Clara, Weidenmo, Carlen, Wärn och Söder. Jag vet alvarligt talat inte hur detta ska sluta.
I affären lät det som om jag och Clara stod och pratade om våra barn:

- hur mycket tror du de äter?
- vet inte riktigt, de tränar ju en del.
- De äter nog rätt mycket, vi får ta en påse till.

ska nu leta reda på allt som ska med, det är en hel del grejer. Och jag säger bara det att jag är inte förvånad om vår kanot sjunker.....
Jag e inte så rädd för att den ska ,utan för att den ska sjunka för alla dessa saker. OMG, hjälp mig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0