Spanat in Studenten

Har idag spanat in alla studenter på studentbalen. DE flesta var bara så sjukt snygga, vill oxå hitta en riktigt snygg klänning och fixa den perfeka frisyren. Men  det vore ju inte helt fel att hitta en baldejt. Jag får nog samla mig samman och inse att jag måste ta mig ordentligt i kragen om jag skall ´"hinna" skaffa mig en baldejt. Jo, jag vet att det är två år kvar tills det är min tur att gå på bal, men om jag inte skyndar mig, kommer ju alla snyggingar att vara upptagna och därmed gone! Efter att ha tittat sisådär en och en halv timme på bilar, frisyrer, klänningar och det vice versa, gick jag och Sofie och fikade för att planera inför Landslagets fotbollsskola, som är nu i veckan. Ser riktigt framemot det, skal bli skitskoj. Gäller bara att hålla pli på alla dessa ungar. Tror att de är över trettio stycken, omg, hur ska det gå?
Det löser sig nog.....


see yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0