Agent 00:34

Jag bara hatar trädgårdsarbete. Jag kanske har sagt det förut och jag säger det igen. Det e bara så inte min grej. Pappa väckte mig vi 9.30 med de härliga orden: -Johanna, du ska hjälpa mig att såga grenar.
Vad tänker han med? Det e ju det värsta jag vet. USCH!
Så jag pinade mig igenom några timmars trädgårdsrbete.
Därefter spenderade jag två timmar med att prata telefon med Lintan, riktigt skoj. Men som om det inte räckte, Agge ringde för en stund sedan och vi kom upp i samtalstiden  en och en halv timme. Gud va jag längtar hem. Vill hem nu, nu NU! 




- Vad e det som låter från köket?? E det de jag tror att jag hör? Jo, visst e det pappa, undra om han käkar kex ??


Kram Johanna (00:34)

Kommentarer
Postat av: Agge

Mr Biscuit är still going strong...

2008-06-29 @ 20:22:33
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0