Nice

Kom precis hem från Vasaskolan, här i skövde, efter att ha jobbat i kiosken som "dörr upplåsare". Det var bara att springa  hit och dit mellan olika byggnader med nykeln i högsta hugg. Självklart passade en och en annan kille på att stöta lite extra. Ja kan erkänna att jag kände mig lite gammal när P14 gick lös.
Annars när det inte var ngt spring , för att låsa dörrar, hade jag och Soffan första parkett på utsickten vältränade killar. Skall inte klaga. Där kom de i med sina uppumpade magrutor med bara en handduk runt kroppen.
Sitter just nu och väntar på att Amanda ska komma hit och hälsa på:D




Kommentarer
Postat av: Louise

magrutor är mysiga :) haha

kram

2008-06-28 @ 22:10:48
URL: http://denperfektaresan.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: skojjar du, kan sitta & drägla över en snygg rutmage!

men en sak som är hetare är hockeyrumpor på killar :D herregud säger jag bara ;D haha

2008-06-28 @ 23:03:10
URL: http://denperfektaresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0