Hagel?? Igen, i juni?

Okej, vad e kockan? Typ, sådär 00:38. Knasig dag i dag. Det haglade, ja jag e seriös, det haglade den 24 juni 2008. Stackars syrran, hagel på sin födelsedag i juni. Pappa har seriöst rätt i det att om man inte är född med en regnhatt( sydväst heter det va?) här i Skövde så är det ngt som är fel. Och det stämmer ta mejfan (ursäkta språket).  Asså, jag kan inte komma ihåg en tisdag när det inte har regnat. (nu överdrev jag en smula)
Sedan kom solen upp från ingenstans, och forsatte med sitt lysande sken träning igenom, vilket gjorde att jag blev på strålande humör:D

Måste ta tag i min hemresa vecka 30. Jag har kommit fram till det att jag kommer göra allt utom att sova. Jag kommer inte hinna. Kanske att jag ska ta och sova igen de timmar jag tror att jag kommer förlora i förväg......
Nja, det låter det...


Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0