BjörnGustafsson

Kan man bli mer fast? Nej, jag tror inte det. Jag har verkligen blivit ett riktigt Björn Gustafsson fan. Har joinat alla möjliga fanclubs som det bara går på facebook.
Den killen, han är ju bland det sötaste som går i ett par skor. Så släng dig i väggen Måns, du har fått konkurrens!
BjörnGustafsson, eller kort och gott BG, som jag kallar honom (det är mkt enklare att skriva) han har  ju klart vunnit alla tjejers hjärtan och till sommarn lär ju hyterin vara enorm.
För det är ju bara att gå till sig själv... jag har fallit pladask, rakt ner i marken. Det är ju bara att titta på lockarna så smälter man! Eller varför inte parlamenet? (tack olivia för alla klipp som du skickat)
Dessutom är BG lika gamal som den snygge handbollsspelaren i Skövde IFK:s A-lag, måste säga att det är en mkt, mkt bra årgång. (låter som om jag pratar om något helt annat) men iallafall, från riktiga BG till den

hallucination jag hade på kvantum häromdan´. Jag trodde starkt att jag såg BG i kassan. Blev helt snurrig, tur att pappa var med och sa att det med sannolika skäl inte var BjörnGustafsson...
Tänk om det var han?? Och jag bara lät honom gå??  Vad klantig jag är i sånna fall, lär ju aldrig förlåta mig själv för det.
Björn om du läser det här, bli inte rädd, du känner mig inte, jag är inte så hysterisk som jag låter.



Måste bara tillägga att jag varit och sett bio idag. Morgoan Pålsson. världesreporter, grymtsjukt kul film, som måste ses! Det är inte bara det att de var bra, BG har oxå sett den...

I förrgår var det 12 läsare på bloggen, tackar så mkt!

stora kramar Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0