Like Heroes

Har precis tittat på en riktigt spännande Pojk/U-SM steg 5 match mellan IFK Skövde och Lugi.
Enligt kommentatorerna spelade Skövdegrabbarna en riktigt mogen handboll, vilket var jättekul att se:D

Tyvärr så förlorade Skövde killarna med 26-28. Därför önksar jag mina klasskompisar och deras lagkamrater lycka till i morgon.
Matcherna sänds via web-TV,för de som e nyfikna på mina klasskompisar:P
Gå in på www.skanela.se



Hoppas nu att alla gotlänningar ger "handbollskillarna" sitt fulla stöd.
Jag säger bara "heja heja Skövde"


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jadu, hela sverige ser på Melodifestivalen i helgen, Hoppis tipsar om handboll via webb-tv. Sportnörd! ;)

2008-03-14 @ 22:54:05
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0