.....the end

Äntligen är cobraarbetet inlämnat och klart. Känns bara så skönt!
Det har varit så grymt mkt jobb med projeltet i flera veckor nu,
men det känns oxå så nervöst, man vill ju att det skall gå bra.

Måste ta tag i matten nu. Jag fattar verkligen inget av vad jag gör.
 Det är ju supersvårt med matte B.


Jag passar på att tacka alla mina trogna läsare, i går var nämligen blogen uppe
 på 9 läsare på en och samma dag. Jipppii!!
Jag blir superglad!:D
Skal försöka bättra mig och blogga mer:P

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till med Matten.
Kanske har du fått 10 läsare idag :)

2008-03-27 @ 13:58:34
Postat av: Agge

Jag som är så fruktansvärt gammal och har sån enorm livserfaranhet kan meddela att jag hittils inte haft ett skit användning av Matte B... Keep up the good work! Även om du lär glömma allt ;) Kram

2008-03-27 @ 17:18:12
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0