Bara ett år senare

För er som inte känner mig , så har ni säkert inte hört talas om när mitt USB-minne försvann förrra våren. Och för er som känner mig, vet att förra våren jobbade jag och micke på ett stort, jag menar verkligen stort, SO-arbete, när mitt USB-minne försvann.  På minnet låg hela vårt arbete och inte hade jag ngn backup heller, för det var det jag skulle göra den helgen, en backup.....
Som ni säkert förstår elle minns flippade jag ur totlat. Jag letade överallt, men kunde inte hitta det. Det var bara så borta. Det var bara att börja om och inse att jag aldrig mer skulle få återse mitt USB. Men man skall aldrig säga aldrig för  man hittar saker när man inte letar efter dem. Hur är det nalle puh säger nu igen.... Jo just det ja 
 
" om du försöker hitta hem men istället hitttar en grop, kan du försöka leta efter en grop- Då skulle du med all säkerhet inte hitta en grop, vilket skulle vara bra, för då kanske du hittar något som du inte letar efter, vilket skulle kunna var precis det du letar efter"

Med andra ord, mamma och pappa hittade USB.minnet i blen idag, så det är väl bara att höra av sig till micke och säga att jag har hittat det.... men det finns en hake, det e bara ett år för sent:P


Kommentarer
Postat av: Li

oj! tänk att du hittade det typ ett år efteråt ;)

2008-05-09 @ 17:48:18
URL: http://liberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0