Hagel och BW

Sitter här och gör liksom bara ingenting. Helt sjukt faktiskt egentligen.
Jag borde städa, men bara tanken på det är BLÄ!

Idag efter skolan drog jag och Clara hem till henne för att göra klart vårt fördjupnings arbetet i samhällen, därefter hade vi tänkt gå ut och sola lite trädgården. Men det kunde vi ju bara fetglömma. Och anledningen, du kommer inte tro mig, det haglade. Japp, det e SANT! Haglet bara vräkte ner. Och jag blev lite lätt deprierad, med tanke på att det är min födelsedag i morgon. Det snöar bara inte i maj och inte på min födelsedag.
Istället för att sola så lärde Clara mig att spela blockwars ( vet inte alls om det stavas så) iallafall så tror nu edda att han spelade mot mig och att jag e seriös, när det i själva verket var clara han spelade emot...hihi (edda förlorade oxå, viktig detalj)
Jag ligger därmed illa till på måndag, men lyckas jag att dölja att jag e urkass på blockwars kommer allt gå gallant, för sannorlikheten att edda skulle läsa  min blogg e minimal (tror jag i allafll)

skall nu återgå till städ och tvätt i väntan på min födelsedag....
Bara ett år kvar:D




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0