Min högra sida

I skolan finns en väggtidning som heter Rakbladet och varje gång vi har en lektion i B-huset passar jag på att läsa lite, när det är det bästa på hela lektionen, nämligen bensträckare. Jag läste det förra veckan och hade redan då tänkt att jag skulle blogga om det, men som vanligt föll det ur huvudet på mig. I allfall, i tidningen kan man läsa de fantastiska Håroskåpen. Det står de mest konstiga och lustga grejer, men denna månad blev jag helt fast. Mitt håroskåp ( visst e det lite finurligt med hår-) spådde den kommande månanden med att:

" Din högra stortå kommer att locka till sig en mycket lång, vacker, stilig och snygg man/kvinna"

-Hjälp var min första tanke, men efter lite analyserande med Clara väntar jag bara på att HAN nu skall dyka upp.
Varför går jag på sånt skit......


Kommentarer
Postat av: Li

det var så lite så. härligt att du blev glad :) kram!

2008-05-20 @ 17:46:11
URL: http://liberglund.blogg.se
Postat av: Angelica

hahahaha just your luck! da ar det val bara att vanta och se... kram

2008-05-20 @ 17:48:03
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0