I vattnet igen

Det är ett bra tag sen jag sluta simma, och eftersom just simma, är bland det roligaste jag vet . Kunde jag inte låte bli idag, när det var lungt i hallen.
Senaste gången jag var i vattnet,  var ett halvår sedan och det är mer än ett år sen jag sluta.
Därför trodde att det skulle vara valrossvarning så att det skrek om det, men så farligt var det faktiskt inte. Lite dålig vattenkänsla och dessvärre lite taskig kondis, men absolut helt okej.
Så vi får se var detta tar vägen. Kommer jag tba till vattnet?

// Johanna


Kommentarer
Postat av: Agge

vi kan ju hoppa i när jag kommer så ska du få se på valross.. Har faktiskt packat ner baddräkten :P

2008-10-06 @ 20:53:44
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0