Lördag

Igår hade jag, linda o elin en diskussion mot Filip, angående om  man har en själ eller inte. Inget av det är rätt eller fel, men Fille ansåg att han hade betydligt mer rätt än oss......

Efter att ha storstädat hustet tillsammans med mamsen bar det av till simhallen. Tränade t-gruppen och kastade ett öga på A-gruppen. Imorgon däremot, är det jag som tränar A-gruppen, det ser jag framemot!

Har precis kikat på Svensson, Svensson. Skrattar lika mkt varje gång!
Min nya favorit kommentar:
Max: Det är bara du pappa, lochness odjuret och snömannen som tar fram de känslorna.

---------------------------------
Inte ett moln på himlen idag! Det du stefan:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0