Plugg hela helgen

Det e så det e, vilket känns bara så hemskt. Känns som jag inte gör ngt annat än att plugga, sova, träna, äta, gå i skolan.
Jag har varit lite lätt småirriterad dagen igenom idag, dels tack vare att Edda retade gallfeber påmig igen,så jag tyckte rakt synd om Kalle och Söder som var tvunga att stå ut med mig på Naturkunskapen. Min stubin va ganska kort...
___________________________________
Dagens bästa 1: Hjälpte pappa genom att ringa ett samtal. Kul att hon jag prata med i telefonen trodde att papap var 60+, minst!
Bästa 2:  Kalle i min klass och Magnus Johansson e släkt. Vad e oddsen??

   Mitt ben, med ett vackert blåmärke:P efter matchen i onsdags...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Snart kommer jag! :) Kram

2008-09-28 @ 00:19:13
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0