Så äntligen var det fredag

Ja det är hela fem dagar sen jag blogga!! Det e skandal vilken lång tid det är mellan inläggen. Antar att det kan bero på att läxmängden, träningsmängden och tröttheten har ökat drastiskt!
Som tur är, är det Fredag idag, vilket jag tackar för! ÄNTLIGEN!

Kom idag hem efter skolan och såg att halva familjen låg i soffan. ( det är inga latmaskar, som jag först trodde, utan sjuklingar) Det e syrran och pappa som dratt på sig feber. Stackarna! 
Fick sedan reda på att Pliktveket har bifallit min antagningsprövan, vilket förvånade mig men pappa blev stolt.
- Hur ska detta sluta?

------------------------------------------
Kul att pappa kläckte ur sig att jag missade den största av dem alla igår. Han var utanför vårt hus och jag missade honom. Jag pratar såklart om IFK Skövde:s snygging Magnus Johansson. Det e  ju bara så typiskt mig, 2 meter i från och jag missar honom! Funderar starkt på om jag skall gå och se seriepremiären i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0