Mot Sthlm

Idag har jag hämtat ut mitt körkort på posten. Jag och syrran tog såklart bilen ner till stan och posten, vi passade också på att hämta pappsen på jobbet och skjutsade honom til löparspåret på billingehus. (Inga retsamma kommentarer om hans löpträning Stefan)
För att återkomma till mitt körkort och den gräsliga bild som pryder det, finns bara ett ord som kan beskriva det : skrämd ?!  I tio år framåt kommer denna bild att studeras vaje gång jag måste kunna legitimerar mig, suck!

Imorgon bär det av till Stockholm, där Agge ansluter med sina färd från Öjn. Just nu är jag i full gång med att packa min väska och det STORA problemet är för tillfället: - Vad ska jag ha på mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0