Summer Update

Nu är det äntligen dags för den efterlängtade updaten, som jag egentligen borde har gjort för et tag sen men tyvärr så har tiden "hemme" på öjn knappt räckt till, till någonting. Därav ett  litet break i skrivandet. Hur som helst, här kmr en sammanfattning på de fem veckor hemme på öjn. Vill dessutom passa på att tacka alla  för en en fantastisk sommar.

V 27: Anländer fredagkväll. Stan med faster och farbror på lördagen, lekte turist och åkte en sväng med dotto-tåget. Senare på kvällen var det utgång med Sara och Olivia.

V28: Måndag :Gör min första dag på jobbet och vi slår nytt försäljnings rekord för julimånad. Ledig på onsdagen och gör en road-tripp med Agge till Terra Nova- och melonenbadet. Mitt i veckan blir det en drink på Nunan med Agges polare.  En kväll är det förfest hemma hos Agge och vi avslutar kvällen på Wallers .På söndagen kör jag, Agge, Katten, Sojde och Frida en kväll på Bur. Jag slår ut en flisa av min tand.

V29: Ledig måndag, tisdag och spenderar tisdagen uppe på fårö i Ekeviken. Jobbar på hela veckan och drar på fredagskvällen, den 17:e juli hem till Fröken Stendahl och firar hennes tjugoårsdag! Ledig på lördagen och passar på att köra ytterligare en utgång men Agge, katten och Sofia. Förfesten är hemma hos katten och regnet öser ner. Helt utslagen på söndagen efter jobbet bestämmer jag mig att stanna hemma och vila lite.

V30: Firar min namsdag på tisdagen med att lira boll med Agge. (Agge lånar min fotbollsskor och fintar så fint, filmbevis finns)  Ledig onsdag, torsdag. Stranden i Åminne med Agge på onsdagen och tränar senare på kvällen med FC Gute:s P93:or. På lördagen firar Li sin 18-årsdag med förfest och utgång. Något jag självklart INTE kunde missa, en skitkul kväll me andra ord.

V31:  Jobba på som bara den och stannar hemma hela helgen för att plugga körkortsteori. Får lätt ångest över kommande uppkörning och teoriprov. Säger dessutom grattis till Li som tar körkort. På söndagen kommer Sara och Olivia förbi och vi kan äntlgen ha vårat årsmöte.

V32: En glass med Anna på glassbaren under måndagen, vi passar också på att gå ett varv på medeltidsmarknaden. Det är ju trorts allt medeltidsveckan. Ledig under tisdagen och pluggar körkortstori som en galning, orkar sedan inte plugga mer och åker å´ tränar med grabbarna. Klarar teoriprovet på onsdagen, klarar uppkörningen på tordagen och har därmed tagit KÖRKORT!  Firar detta på kvällen hemma hos Fam.Pe på vega. Ellen var också där, mycet trevligt!c Går på fredgen på hockey med Elins far, Black Chicken. Elin orkade inte följa med pga trötthet. Lånar Agges bil till och från jobbet på lördagen, fortsätter på kvällen med 21-års firande för Ela. Drar sedan ner på Gute, kanonkväll! Gör sista dagen på jobbet följnde dag. - Och vipps så var de fem veckorna över. En del shopping på Intersport hanns med....
För att inte glömma mina små "Jag gjorde nog bort mig nu!!"- katastrof-moments på jobbet.

V33: Åker hem på måndagen, kommer hem vid 17.00, åker till träningen 17.40. Tränar, kommer hem, packar upp, byter Relationship Status på FB ( Jo, det är "It´s complicated", för er som inte har märkt det, men tro inte på allt ni ser och hör) och går och lägger mig. Tisdag, upp och iväg till Amanda, vi ser på fotboll och käkar glass.



        
                  

Kram

Kommentarer
Postat av: Agge

ÄLSKA spännisbilden, hahahahahaha!

2009-08-13 @ 21:37:23
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0