det närmar sig slutet på den sista höstterminen

Alla prov och inlämningar är nu avklarade, fan va gött! Detta har firats med pepparkaksbak och glögg. Passade också på att njuta av "årskurs tre" på gymnasiet och skolka från en icke-betygsgrunadande lektion utanför skoltid. Min närvaro i skolan är väldigt bra i övrigt, så jag kände att det var dags att ta ut den skolkningen. Jag kan ju inte ha gått ut gymnasiet utan att ha skolkat.;)

Nu återstår endast den fruktade dansdagen  med dansuppvisning och just nu känns läget inte stabilt. Tänkte därför träna lite extra på mina fina konster som jag skall framföra......
Ikväll skall förmodligen syrran iväg, mamma skall festa loss på after work, så kvar blir hemma blir jag och pappa. Förmodligen blir det thai-mat.
På söndag är det finalspel i DM i futsal. Önska oss i Ulvåkers damer lycka till!


Nu ska det övas dans
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0