En ÄLG i trädgården!

Varje lov brukar jag och syrran ha filmmarathon på kvällarna, oftast hinner klockan bli framåt ett innan vi går och lägger oss. Men igår kväll kände jag mig lite trött så jag gick å la mig lite efter tolv. Jag kunde inte riktigt sova, så jag tittade på klockan ett antal gånger. Helt plöstligt vid 02.07 blev trädgården helt mörk och gatlampan som brukar lysa lite svagt in i mitt rum försvann. Jag satte mig upp i sängen och fick syn på något gigantiskt stor och mörkt i trädgården. Det var en ÄLG!
Det stod en älg i vår trädgård! Jag sprang i panik in till syrran, som inte sett älgen. Efter en stund sprang älgen sedan iväg, men jag och syrran var fortfarande i chock.

Därmed får älgen avsluta 2009.

Jag önskar mina trogna läsare ett gott nytt år!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0