Julfirande in the middle of nowhere

Efter tre dygns julfirande med mat i STORA mängder och en julklappsutdelning på två och en halv timme, är familjen Pe på hemma igen. Årets julhelg spenderades i mommos torp mitt ute i smålandsskogens ödemarker. Riktigt mysigt, med snö, snö och åter igen snö. (Snön var så hög att Ajax "simmade" fram)
Allt julätande fick mig i morse att ta en promenad. Nästan hemma igen fick jag veta att de behövde folk till vinterulven. Bara en kvart senare var jag på väg ut till Ulvåker och Åbro för att ställa upp som speaker. Inte illa, Speaker är ju dessutom helt klart ett framtida jobb för mig.
Sedan bar det av hemåt och ut i snön för snöbollskrig mot syrran. Nu väntar Twilight .


God fortsättning på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0