Det har ...

Det har bara gått en vecka sedan jag kom tillbaka till skolan efter lovet och jag är redan skoltrött. Det är helt sjukt var mkkt vi har  å göra iskolan. Det är prov hit och inlämning dit. Blä!  Och att dessutom vara grymt omotiverad och förkyld gör det hela inte mkt lättare.

Annars har vecka överlag varit rätt rolig. Vi genomförde våran "rörelsesaga" för småbarnen på montesori. Jag har klippt mig, och resultatet blev en aningen kortare än planerat, men det blev bra iaf. Syrran och hennes lag gick och vann Igelkotten cup igårkväll, Skitskoj!

Nu väntar innebandy med Frida och Linda.

Kram



 



(Är lite lätt sur  över att alla prov jag har fått tillbaka denna vecka har gått emot mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0