En helt galen start

Sedan jag kom ner till öjn i fredagskväll har det varit fullt ös. I lördags var jag på stan med faster och farbror, passade på att vara en riktigt turist och åkte därför tuff-tuff-tåget runt stan. Gotlands historia på hela 22 minuter, inte illa. Senare på kvällen var det middag ute på trossen med Sara och Olivia. En massA drinkar och Snack om allt och inget, för att inte tala om en hel del skratt. På söndagskvällen var jag en sväng förbi Agge i Lummis. Vi käkade omelett och jag fick min 18-årspresent i efterskott. Igår, måndag, var det första dagen på nya jobbet.  Det var sjukt mycket folk och hur mycket som helst att göra, dessutom blev det försäljningsrekord.
Idag var det betydligt lungare på Intersport och dagens uppgift var att fylla på varor.  På lunchen fick jag reda på att jag vunnit vip-biljetter till The Voice konsert i Sthlm i Augusti, skitpaff! Det var ett stort plus för dagen.
På vägen hem kom jag å tänka på Stina och hur vi brukade cykla till simträningarna när vi var "mindre", vem möter jag inte på den "gamla" vägen om inte Stina. Ett mycket kär återseende.

  Min namnbricka är gjord av skövde gravyr AB, mkt läskigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0