Beach -09

Redan julas hade jag bestämt mig. Sommarn 2009 skulle inte bara bli sommarn 2009 utan även beach -09. Jag och Olivia resonerade om att ett försök till beach -09 var det iallafall värt och nu sisådär sex månader senare, är det snart dags att visa upp resultatet.
På väg mot målet beach -09 har det slitits hårt, ett exempel är bara en av  alla mördarträningar, som genomförts och som dessuto återkom igen, i måndags. Träningsvärken var hemsk. Låren var som förstelnade, jag kan knappt sätta mig ner. För att ta itu med problemet körde jag lite" egen" styrketräning i morse. Det skulle jag inte ha gjort. Dagens träning var ytterligare en mördarträning, vilket nu betyder att jag pressat fram 500 sittups av migsjälv och lite mer därtill. 
I övrigt har jag på min lediga, skolfriadag varit till körskolan. I morgon är ännu en ledig dag och på fredag är det skolavslutning.

Säger kort och gott: -Beach 09!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0