18 år

Redan dagen efter 18-årsdagen dimper röstkortet till EU-parlamentet ner i brevlådan. Känns konstigt att helt plötsligt vara "vuxen". Jag är ju bara två dagar äldre än i lördags, då jag var 17.
Jag hade en fantastiskt fin födelsedag igår, med jättefina preseneter, fina uppvaktningar och många telefonsamtal. Tack så mkt allihop!
I morse när jag skulle ge mig iväg på cykeln, jag har idag tillbringat hela förmiddagen i rydskogen, i regnet (mysigt värre), tillsammans med en mängd lekfulla barn. Hur som helst när jag ska ge mig iväg sitter en jävla girafftuta på min cyken. Fan ta pappa. Den sitter stenhårt och måste skruvas bort...


Agge utmanade mig:
 5 saker som jag ska göra under 2009: och de passar ju rätt bra med min nya ålder;)

* Leva i nuet
* Vara närvarande
* Åka "hem" och hälsa på
* Njuta av sommaren
* Se mer positivt på saker

 

Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahahahahah! Tut tuuuuuut!

2009-05-18 @ 17:55:44
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/
Postat av: elin gotland

I vote for Team Krille!!!!

2009-05-18 @ 19:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0