På väg...

Känner hur tiden bara springer i väg. I söndags var det 14 dagar kvar till min 18-års dag. Shit, snart är jag vuxen. Känns en aningen läskigt, men fan vad skoj. Bogrens, snart kommer jag!
Det märks att det är maj. Skolan överbelastar med läxor, prov, inlämningar och härliga nationella prov. Räknar dagarna till sommarlovet nu. Tror att jag glömde hjärnan någonstans på påsklovet, vart är bara frågan?
Imorgon är det match mot Mariestad, på lördag mot kinna och söndag, vilka var det då? Kommer inte ihåg. Har kommit på mig själv hur jag glömmer saker och tror att jag fixat grejer. Är det så det är att bli äldre eller ska jag säga gammal??

Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag utmanar dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0