Ett lite smågrått och regnigt väder

Det är lite mer än två veckor sedan jag bloggade. Tiden går fort ibland. Höstlovet gick FÖR fort!
Tillbaka till skolan igen och jag längtar till jullovet.
Motivationen är borta, skoldagarna korta. Rumpmassage varvas med  Karl XII:s storhetstid. Inget är som det ska....eller så är det studentyran som har slagit till.
Inte nu på måndag, utan nästa. Den 16:e är det tvåhundra dagar kvar till studenten och snart är det mindre än ett halvår kvar tills jag fyller 19, ångesten kommer sakta men säkert krypande. Men mitt i allt detta kaos finns det positiva glimtar om framtiden. Balklänningen är hittad, sminket och håret bokat, bara några saker till att fixa. Sen är det klart. Så snart kan jag luta mig tillbaka och njuta av de sista skoldagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0