Mera Mojs

Jag kan inte klaga över att jag har för mycket å göra, för det har jag inte.
NU är jag tillbaka till den fasen igen att jag inte har några läxor, vilket är väldigt skönt. Dessutom har jag heller knappt några lektioner. Idag hade jag tex bara en lektion, specialidrott mellan 8.45-10-15. Inte särskilt ansträngande.
I morgon har jag bara två letioner och slutar vid 12.15. Jag har det bra med andra ord.

Utlandsresan, klassresan, kalla det vad du vill. Den är iallfall bokad och klar. Den 8:e maj flyger klass ID3b mot alanya.


Dagens Fynd: Pappa hittade den här låten på SR: Det gäller bara Mojs (Spola fram till 12.00)

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=2060243&BroadcastDate=&IsBlock=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0